Dienstag, 4. Dezember 2012

Ilk Yakinlasma = Erste Annäherung (Türkisch)

Selamün Aleyküm....

 Öncelikle çok heyecanlı olduğumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Su anda burda gerçekten yazdigima hala inanamıyorum! Uzun zamandır moda Bloglarını severek takip ediyorum, fakat gözüme çarpan birşey oldu: Çok az, hiç denecek kadar az bir şekilde türban modasını yansıtan bloglar var. Kendimce dedim ki, belki ben bunu değiştirebilirim.

Belki bu Blog sayfası sayesinde bir çok türbanlı modaya ilgi duyan okuyucalara ulaşabilirim :)
Modayı severek takip ediyorum, ama herşeyi doğru yapıyorum diye bir iddiada bulunamam,ama yazdığım yazılarla ve koyacak olduğum fotoğraflarla belki benim tarzımı beğenen birilerine yardımcı olabilirim. Ama sizlerinde bana yorumlarinizla/ elestirilerinizle yardımcı olmanızı tabii ki isterim :)

Ben kimim?: Ben 22 yaşında Almanya/Hamburg doğumlu üniversite okuyup bir yandan da kendi harçlığını çalışarak çıkaran bir kızım. Yakın zamandır türban kullanmaya başladım ve türban modası çok ilgimi çekiyor. Modayı en yakinlardan takip etmek hobilerim arasına giriyor

Peki ben ne istiyorum?:
Burda moda hakkında yazılarımı ve resimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Kendi Kombinlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ve sizinle bir çok konu hakkında sohbet etmek istiyorum.

Bu ilk yazıma sizlerden yorumlar gelirse inanın çok sevinirim :)

6 Kommentare:

  1. Hayirli olsun, eminim kisa surede cok keyifli postlar hazirlayip takipcilerinle paylasacaksin! :)

    Sevgiler ve basarilar,
    Ruya

    fashiononboard.net
    @ruyabuyuktetik

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cok tesekkür ederim Ruyacim, ilk yorum senden geldi ya kesinlikle ugur getirir :)

      sevgiler

      Löschen
  2. Hayirli olsun :)

    http://www.stylishtimes.net

    AntwortenLöschen
  3. Ilk yakınlaşma çok önemlidir.
    Ne istediğini bilmek de.
    Umarım senin için güzel paylasımlar olur.
    Heyecanla bekliyorum...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cok Tesekkür ediyorum, blog'u actigimdan bu yana pek ilgilenemedim ama okulda sinavlarimi en sonunda verdim ve önümüzdeki haftalar güzel seyler paylasacagim sizlerle insallah

      Löschen